Dragan Čigoja – generalni direktor Lidl Srbija
Mi u Lidlu volimo da kažemo – uspeh nije tajna, uspeh je sistem. Zato ni…
Mi u Lidlu volimo da kažemo – uspeh nije tajna, uspeh je sistem. Zato ni…
Od prvog dana cilj je isti – pokriti tržište i biti blizu svim našim potrošačima,…
„Ključ uspeha Dr.Maxa na međunarodnom nivou je naš asortiman privatnih robnih marki. Proizvodimo ili smo…
„Stalno se trudimo da obezbedimo pozitivno radno okruženje svesni da su zaposleni naša najveća snaga.…
Generalni direktor kompanije Univerexport, Nikola Cvijanović, govori za Retail Magazin o ekspanziji maloprodajne mreže i…
NIS Petrol i GAZPROM – poslovanje u korist i prema potrebama potrošača „Važno je da…
„Kupac je u središtu pažnje i njegovo mišljenje nam je izuzetno bitno. Upravo zato, kontinuirano…
„Radimo na snažnom razvoju maloprodajne mreže u Srbiji, što pokazuje otvaranje 20 IDEA prodavnica u…
„Plan je da postanemo nacionalni lanac, da proširimo mrežu naših maloprodajnih objekata i izvan Vojvodine…
Ventzislav Ognianov, generalni menadžer CCC za Bugarsku i Srbiju, govori za Retail Magazin o rezultatima…