
Marija Kojčić – rukovodilac sektora Korporativne komunikacije Lidl Srbija
Tokom 2024. godine Lidl je novozaposlenima u sektoru prodaje obezbedio povećanje osnovne zarade čak dva…
Tokom 2024. godine Lidl je novozaposlenima u sektoru prodaje obezbedio povećanje osnovne zarade čak dva…
Kompanija Lidl Srbija je u okviru svoje dugoročne strategije REset Plastic smanjila upotrebu plastike u…
Lidl, jedan od najvećih trgovaca na malo i WWF jedna od najvećih nezavisnih organizacija za…
Akcijom čišćenja prirode na planini Goč, kompanija Lidl Srbija obeležila je kraj ekološke akcije „Čisto…
Kompanija Lidl Srbija još jednom je pokazala da su pored potrošača, zaposleni važan prioritet kompanije,…
Mi u Lidlu volimo da kažemo – uspeh nije tajna, uspeh je sistem. Zato ni…
Kompanija Lidl Srbija u sklopu projekta „Dobro se reciklažom vraća“ omogućava svim potrošačima da ostvare…
Od četvrtka 17. avgusta, Lidl Srbija uvodi niže cene na duže staze u svoj pažljivo…
Na poziv kompanije Lidl Srbija i na nekoliko sati, oko 20 osoba sa invaliditetom „blokiralo“…
Izložbom na Kalemegdanu, kroz fotografije lokaliteta u Srbiji koje prikazuju stanje pre i posle akcija…