Mi u Lidlu volimo da kažemo – uspeh nije tajna, uspeh je sistem. Zato ni jedan zadatak nije težak ukoliko…
Browsing: Intervju
Saradnja s različitim zakupcima je ključna za uspeh naših STOP SHOP ritejl parkova, uz stalno negovanje partnerskih odnosa sa njima.…
Trenutni razvoj tržnih centara, sličnih Promenadi, u Srbiji je na niskom nivou, s obzirom na situaciju na svetskom tržištu, kao…
Intervju sa Mirjanom Dimitrijević, osnivačem i generalnim direktorom Mega Home Center Srbija. Nalazite se na čelu novog srpskog trgovačkog lanca…
Od prvog dana cilj je isti – pokriti tržište i biti blizu svim našim potrošačima, a opet ostati veran našem…
Pristupačne cene, dodatni B2B popusti, personalizovana podrška i fleksibilna dostava aduti su danske kompanije JYSK čiji je cilj biti omiljen…
„Ključ uspeha Dr.Maxa na međunarodnom nivou je naš asortiman privatnih robnih marki. Proizvodimo ili smo proizveli po najvišim standardima veliki…
„U septembru otvaramo prodavnicu s.Oliver u Novom Sadu, a krajem godine i Outlet u Inđiji. Naša strategija je da s.Oliver…
„Stalno se trudimo da obezbedimo pozitivno radno okruženje svesni da su zaposleni naša najveća snaga. Da podsetimo, prošle godine JYSK…
Generalni direktor kompanije Univerexport, Nikola Cvijanović, govori za Retail Magazin o ekspanziji maloprodajne mreže i inovacijama koje kompanija uvodi kako…