Lana Barković – B2B menadžerica – JYSK

0
Lana Barković - JYSK

Lana Barković – JYSK

Pristupačne cene, dodatni B2B popusti, personalizovana podrška i fleksibilna dostava aduti su danske kompanije JYSK čiji je cilj biti omiljen partner hotelima, restoranima, firmama i javnim ustanovama.
Prema rečima Lane Barković, B2B menadžerice JYSKa, njihov je cilj postati partner hotelima, restoranima, ali i ostalim deonicima poslovnog sektora kao što su mali apartmanski iznajmljivači i javne ustanove.
Ona veruje da će u tome uspeti zbog pristupačnih cena, ali i velike podrške koju nude kupcima.

Šta novootvoreno JYSKOVO odeljenje B2B nudi poslovnom sektoru?

Pošto JYSK ima dugogodišnje iskustvo od više od četrdeset godina u maloprodajnom sektoru i asortiman od više od deset hiljada proizvoda koji mogu da se upotrebljavaju u mnogim industrijama i firmama, imamo savršenu predispoziciju da postanemo omiljen partner hotelima, restoranima, kafićima, ali i svim ostalim klijentima koji imaju potrebu za opremanjem prostora. Kada firme biraju nameštaj i krevete, primarni cilj im je da ispune zahteve svojih kupaca i korisnika, zbog čega je kvalitetno savetovanje presudno, a tu nastupamo mi kao stručnjaci.

JYSK je u jedinstvenoj poziciji zbog svoje rasprostranjene mreže od gotovo 45 prodavnica jer omogućujemo kupcima da vide, osete i isprobaju naše proizvode lično, iz prve ruke. Svakako bih tu istaknula i naše pristupačne cene uz povoljnost kao što su dodatni B2B popusti, personalizovana podrška našeg B2B tima i fleksibilne dostave koja je poslednjih godina postala jako važan faktor.

Zbog čega se odlučuju baš za JYSKOVE proizvode i kakve su preporuke dosadašnjih klijenata?

Postoje razlike između opremanja sopstvenog doma i opremanja hotelskih soba ili apartmana za iznajmljivanje. Baš zato su zaposleni u našim prodavnicama edukovani da budu svesni tih razlika i daju savete uzimajući u obzir upravo te razlike. Sa druge strane, svi u osnovi žele kvalitetno spavanje i ugodan osećaj, bez obzira na to da li su kod kuće ili u gostima. Odlučili smo da svoje iskustvo u opremanju domova prenesemo na poslovni sektor.

U skandinavskim državama kao i u susednim zemljama u regionu, taj nam se pristup pokazao kao itekako dobra odluka. Sigurna sam da se srpsko tržište ne razlikuje u svojoj potrebi i želji da pre svega ima zadovoljne goste koji se rado vraćaju. Naši poslovni partneri cene našu fleksibilnost i brzinu usluge. Svesni smo potreba i rokova s obzirom na to što uređenje prostora dolazi kao šlag na tortu nakon svih ostalih grubih i finih građevinskih radova, koji često probiju rokove. Naši kupci, sa druge strane, imaju svoje rokove koje treba poštovati, a mi smo tu da im pomognemo da to i ostvare – pomoću naše brze i kvalitetne usluge.

Lana Barković (B2B Manager) i Đorđije Pejović (Business to Business konsultant za Srbiju)

Lana Barković (B2B menadžerica) i Đorđije Pejović (B2B konsultant za Srbiju)

Da li su proizvodi koje nudite i ekološki prihvatljivi?

Održivost je jedan od prioriteta JYSKOVE korporativne strategije, zato se u poslovanju fokusiramo na poboljšanje energetske efikasnosti i smanjenje otpada. Transformisali smo ambalažu u održiv dizajn, a postepeno smo zamenili i PVC ambalažu alternativom koja može da se reciklira. Već godinama radimo sa najverodostojnijim svetskim eko-sertifikatima kako bismo bili sigurni da materijali od kojih su izrađeni naši proizvodi dolaze iz odgovornih izvora.

Na primer, danas je sav naš drveni baštenski nameštaj csertifikovan FSC-om, a sve ostalo biće do 2025. Takođe, posebnu pažnju posvećujemo hemijskoj bezbednosti proizvoda. Ukratko, kad je reč o kvalitetnoj usluzi i ekološki prihvatljivom asortimanu, zadovoljavamo mnogo više od standarda.

Kakav program imate za uređenje baštenskih terasa i prostora za spavanje, s obzirom na to da nosite titulu Stručnjaka za kulturu spavanja?

Tu zaista možemo da se pohvalimo paletom proizvoda, ali kupcima uvek preporučujemo dugotrajna i jednostavna rešenja. To je posebno važno pri odabiru baštenskog nameštaja, ali i dušeka. Jedan od najvažnijih aspekata jeste održavanje.

Idealno je odabrati funkcionalan nameštaj jednostavan za održavanje. Baš zato je izbor materijala važan s obzirom na to da različiti materijali zahtevaju drugačiji način održavanja i tretiranja. Na primer, naše proizvode od veštačkog drveta ili aluminijuma nije potrebno dodatno održavati i otporni su na sve vremenske uslove tokom cele godine; lako se čiste vodom i sapunom. Plastika sa UV zaštitom takođe je dobar izbor, a najvažnije je to što pristupačne cene koje nudimo ne utiču na kvalitet i udobnost.

Podelite:

Ostavite odgovor