U petak 04.03 je na Cvetnom trgu predstavljen novi logo Maxi supermarketa. Osim predstavnika kompanije Delez Srbija koja je vlasnik maloprodajnog lanca Maxi, događaju koji je upriličen ma mestu gde je otvorena prva samousluga u Beogradu, posebnu draž su dala deca koja su sklopila veliku Maxi slagalicu.
Prvi Maxi supermarket je otvoren pre 15 godina i od tada se konstantno radi na modernizaciji i prepoznatljivosti brenda. U prethodnom periodu na tržištu je predstavljen novi koncept supermarketa.
„Zadovoljni smo rezultatima i uvideli smo da je ovu novu, uspešnu eru za Maxi potrebno dodatno obeležiti. Potrudili smo se da u novom Maxi logotipu budu oslikana sva unapređenja asortimana i usluge koje pružamo kupcima. Nadam se da će se ova promena dopasti našim kupcima i da će se lako naviknuti na novo Maxi ruho“ rekao je Dimitrije Stojanović, direktor operacija za Maxi format.
Kompanija Delez Srbija je najveći maloprodajni lanac na domaćem tržištu sa 395 prodavnica formata Maxi, Tempo i Shop&Go i više od 11.000 zaposlenih.