Kupovina može biti jednostavna i pametna, a povoljne cene dostupne svakog dana — čak i bez traganja za popustima. Zato odgovaramo na sve češće pitanje – može li kupovina biti povoljna i jednostavna bez toga da se potrošači pretvaraju u super istraživače tržišta i upoređuju akcijske cene u različitim marketima.
Lidl svojim asortimanom i cenovnom politikom potvrđuje da kvalitet i niske cene mogu ići ruku pod ruku, čineći svakodnevnu kupovinu još pristupačnijom širokom krugu potrošača. Zahvaljujući pažljivo odabranim proizvodima, direktnoj saradnji sa proizvođačima i efikasnoj logistici i ostalim procesima, Lidl obezbeđuje konkurentne cene stalnog asortimana koji smanjuje potrebu za konstantnim praćenjem akcijskih ponuda. U praksi to znači da proizvodi koje svakodnevno koristimo poput 1,5l gustog jogurta u Lidlu možemo pronaći po ceni od 184,99 dinara, a pakovanja špageta ili makarona od 500g za 67,99 dinara, ili 1,5l ledenog čaja za 99,99 dinara takođe imaju pristupačnu redovnu cenu.
Osim toga, u Lidlu je moguće pronaći i proizvode iz asortimana kućne hemije i lične higijene, čija cena zvuči kao deo akcijskog kataloga, a potrošačima je trajno dostupna – od sapuna čija je cena svega 39,99 dinara za 90g, omekšivača po ceni od 389,99 dinara za 100 pranja, sve do tečnog deterdženta za pranje sudova, po ceni od 129,99 dinara za 1,5 litara.
Svaka nabavka, u prodavnici koja osigurava niske cene iz dana u dan, jednostavno je rešenje u moru neprestane potrage za popustima. Pažljivo odabrani proizvodi, njihov garantovan kvalitet, jedinstveno iskustvo kupovine, ali i niske cene i kada proizvod nije na akciji, neke su od ključnih vrednosti koje godinama unazad prepoznaju potrošači, redovno birajući asortiman sa Lidlovih polica. Zato je Lidl za mnoge postao sinonim za pametan izbor i ekonomičnu kupovinu, bilo da su proizvodi na akciji ili ne.
U Lidlu najpovoljnija potrošačka korpa
Ako se svakodnevna kupovina namirnica pretvara u detaljnu strategiju uštede, oduzimajući vreme i resurse, postaje naročito važno pronaći mesto kupovine gde su cene uvek povoljne, a proizvodi kvalitetni i raznovrsni. Od dolaska na tržište Srbije, Lidl je postao trgovinski lanac gde potrošači svakodnevno odlaze očekujući uštede u svakodnevnim nabavkama i kompanija ovo očekivanje potrošača do sada nije izneverila. To potvrđuje i istraživanje Agencije za istraživanje tržišta NMS Market research*, koje se zasniva na prosečnoj potrošačkoj korpi definisanoj od strane Republičkog zavoda za statistiku, a Lidl je prema ovom istraživanju i u aprilu imao najpovoljniju potrošačku korpu u Srbiji.