Ventzislav Ognianov – Generalni menadžer CCC za Bugarsku i Srbiju

0

Ventzislav Ognianov - generalni menadžer CCC za Bugarsku i Srbiju

Ventzislav Ognianov – generalni menadžer CCC za Bugarsku i Srbiju

Ventzislav Ognianov, generalni menadžer CCC za Bugarsku i Srbiju, govori za Retail Magazin o rezultatima poslovanja i planovima ove kompanije za dalji razvoj, kako u Srbiji tako i u regionu.

Posebna pitanja i pažnja je posvećena online poslovanju, čiji je priroradni rast i popularnost dodatno dobila na važnosti u doba korona virus pandemije.

CCC Grupa je na srpskom tržištu prisutna od 2016. godine. Da li ste zadovoljni rezultatima poslovanja?

Da, veoma smo zadovoljni i vidimo ogroman potencijal za budući rast.

Ekspanziju u Srbiji započeli ste otvaranjem prodavnice u okviru Stop Shop retail parka u Valjevu. Zbog čega ste doneli odluku da krenete iz manjeg grada? 

Počeli smo sa otvaranjem u Valjevu zato što je jedan od naših najvećih partnera – Immofinanz otvorio retail park tamo. Imamo nekoliko desetina (radnji) u Immofinanz retail parkovima u više evropskih zemalja.

Na globalnom nivou, kupci se sve više okreću kupovini putem online platformi. Da li i CCC beleži rast na ovom polju i planirate li započeti i klasičnu internet prodaju u Srbiji sa online plaćanjem i slanjem na kućnu adresu?

CCC Grupa je jedan od lidera modnih maloprodajnih grupa sa jednim od najviših procenata online prodaje – blizu 30%. Planiramo da počnemo sa online prodajom sredinom sledeće godine.

Nedavno ste u Srbiji otvorili prvu outlet prodavnicu koja se nalazi u Big Fashion Outlet Inđija. Da li planirate da isti tip prodavnice otvorite i u drugim delovima Srbije i kakve generalne planove ekspanzije imate u narednim godinama?

Imajući na umu COVID pandemiju i kako je teško predvideti budućnost, naš glavni fokus će biti na online prodaju i generalno – višekanalnu prodaju.

Planirate li dozvoliti i licencirati franšize u Srbiji koje bi dozvolile pristup CCC brendovima na lokacijama gde možda ne planirate otvoriti sopstvene prodajne objekte?

To nije planirano u momentu, ali se planovi mogu jako brzo promeniti. Jača strana CCC grupe je da je veoma fleksibilna u pronalaženju najbržeg puta do uspeha.

Pored Srbije, CCC je u regionu prisutan u Mađarskoj, Hrvatskoj i Bugarskoj. Da li imate u planu operacije i ulazak na nova tržišta u regionu?

U ovoj fazi, nije planirana fizička ekspanzija u druge zemlje Balkana. Mi razmatramo sve mogućnosti proširenja u online sektoru.

ccc-media

CCC

Glavni dobavljači CCC obuće su u Poljskoj. Da li ste uspostavili saradnju i sa domaćim i regionalnim proizvođačima i dobavljačima vezano za prodaju domaćih proizvoda ili brendova u CCC radnjama?

Sopstvena fabrika CCC-a u Polkowice, Poljska, jedna je od najvećih u Evropskoj Uniji. Mi takođe imamo jedno od najvećih modnih skladišta sa prostorom za više od 22 000 000 pari cipela. U Poljskoj proizvodimo uglavnom kožne cipele. Sve druge vrste cipela se proizvode širom sveta, pre svega u Aziji.

Koliko je bilo teško izgraditi jedan dobar odnos i poverenje koje su vam ukazali kupci u Srbiji? Kako gledate srpsko tržište i kupce u njemu u odnosu na zemlje regiona?

Nikada nije lako dobiti poverenje kupaca. Potrebno je biti dobro organizovan, imati profesionalno i iskreno ponašanje ka kupcima i implementirati konzistentnost u vašim operacijama.

Najvažnija stvar je da se CCC ponaša kao trgovac sa najboljom kombinacijom cene i kvaliteta u svojoj ponudi.

Koji je sledeći veliki cilj koji CCC želi da ostvari u Srbiji i čemu se CCC kupci mogu radovati u bližoj budućnosti?

Hteli bismo da postignemo konstatnu lojalnost među kupcima i da nastavimo da im nudimo najveću raznovrsnost kvalitetnih modnih cipela po povoljnoj ceni.




Podelite.

O autoru

Komentarišite