Kompanija Lidl Srbija potvrđuje svoju posvećenost domaćim proizvođačima – od 19. novembra, pa u narednih mesec dana, na Lidlovim policama pronaći ćete tradicionalne proizvode malih proizvođača iz različitih regiona Srbije.
U želji da se pomogne razvoj srpskog preduzetništva, Lidl je istražio našu zemlju i odabarao više od 50 malih privrednika koji proizvode na tradicionalan način, a zatim pod oznakom „Mali zanat, velika strast“ njihove proizvode kratkotrajno uvrstio u ponudu. Od četvrtka 19. novembra, svaka nedelja biće posvećena jednoj regiji Srbije i proizvođačima iz nje – prva nedelja Vojvodini, nakon toga centralnoj Srbiji, zatim zapadnoj Srbiji i poslednja nedelja istočnoj i južnoj Srbiji.
Ovi vredni domaćini i mali privrednici iz različitih krajeva naše zemlje imaće priliku da svoje proizvode, koji su plod velike strasti i starih zanata, predstave potrošačima u 30 gradova širom Srbije i tako povećaju svoju vidljivost. Proizvođači koji su izabrani da budu partneri Lidla na ovom projektu su mala porodična gazdinstva sa velikom tradicijom, a Lidl je prepoznao njihov doprinos i na ovaj način pružio aktivnu podršku onima koji svoj zanat vode sa strašću. Cilj sklopljenih saradnji između malih domaćih dobavljača i prvog savremenog diskonta u Srbiji ogleda se u doprinosu kontinuitetu poslovanja malih proizvođača, koji na ovaj način mogu povećati svoje prisustvo na tržištu van svojih regija i učvrstiti svoje poslovanje, a ukoliko bude prilike i otvoriti nova vrata za širenje porodičnih zanata. Kroz popunjene rafove Lidl prodavnica, domaći dobavljači dokazaće koliko je važno čuvati tradiciju i pokazaće da kada radiš ono što voliš, uz marljivost i upornost, uspeh ne izostaje.
U prvoj nedelji, od 19. novembra, Lidl vas vodi u Vojvodinu, regiju u kojoj se prepliću različite kulture, a samim tim i bogata gastronomska nasleđa. Jedna od firmi koja dokazuje da hrabrima sreća pruža ruku je svakako preduzeće Vrtlari. Čitava porodica Sekulić je zajednički doprinela osnivanju ovog socijalnog preduzeća, koje okuplja više od 30 poljoprivrednih gazdinstava od kojih po fer uslovima otkupljuju sirovine i na taj način vrše direktno pozitivan uticaj na više od 300 ljudi u svom okruženju.
„Veoma smo ponosni što imamo priliku da sarađujemo sa kompanijom Lidl, jednom od najvećih trgovinskih lanaca u svetu, koja je prepoznala našu strast“, kaže Branislav Sekulić vlasnik preduzeća Vrtlari o ostvarenoj saradnji.
U okviru ponude „Mali zanat, velika strast“ Lidl potrošači će imati priliku da se uvere u kvalitet sireva, mesnih proizvoda, džemova i mnogih drugih domaćih proizvoda koji su proizvedeni sa puno strasti i ljubavi. Posetite Lidl prodavnice, pronađite nalepnicu „Mali zanat, velika strast“ na proizvodima iz naših krajeva i uverite se u posvećenost i kvalitet!
O Lidlu
Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 310.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 44 prodavnice u 30 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.