Karijera: Menadžer maloprodaje (retail manager)

0
Retail manager

Retail manager

Menadžer maloprodaje (retail manager) je odgovoran za vođenje prodavnice ili odeljenja u skladu sa politikom i ciljevima kompanije. Zadatak svakog menadžera maloprodaje je da nastoji da poveća profit, dok istovremeno vodi računa o smanjenju troškova. On upoznaje zaposlene sa dnevnim ciljevima, nastoji da oni budu ispunjeni, kao i da standardi zaštite kupaca budu dosledno sprovedeni. U zavisnosti od veličine i struktre preduzeća od menadžera maloprodaje se očekuje da poseduju veštine i za obavljanje zadataka iz oblasti ljudskih resursa, marketinga, logistike, korisničkog servisa i finansija. U zavisnosti od veličine prodavnice i oblasti maloprodaje zadaci koje obavlja menadžer maloprodaje su mnogobrojni i različiti. Od njega se očekuje da:

  • upravlja i motiviše tim u cilju obezbeđivanja efikasnosti i povećanja prodaje
  • upravlja nivoom zaliha i donosi ključne odluke o njihovoj kontroli
  • analizira finansije i predviđa budući obim prodaje u cilju povećavanja profita
  • analizira trendove sa ciljem lakšeg planiranja
  • koristi informacione tehnologije za skeniranje i praćenje prodajnih rezultata, za analizu podataka i efikasnije planiranje
  • obavlja poslove iz oblasti ljudskih resursa, vrši procene učinka zaposlenih i organizuje i sprovodi dodatne obuke za zaposlene
  • vrši kontrolu kvaliteta usluga, korisničkog servisa i ispunjenja propisanih standarda
  • odgovara na žalbe i komentare kupaca
  • promoviše kompaniju stupajući u kontakt sa lokalnim institucijama, školama i medijima
  • organizuje promocije, manifestacije i događaje
  • predsedava sastancima na kojima upoznaje kolektiv i osoblje sa novim tendecijama i ciljevima u poslovanju
  • održava redovan kontakt sa kupcima i osobljem i u hodu rešava eventualne probleme
  • izlazi u susret inicijativama kupaca i prati lokalnu konkurenciju
  • inicira promene u cilju unapređenja poslovanja, reguliše radno vreme maloprodajnih objekata kako bi prodavnica bila konkurentna na lokalnom tržištu
  • da se uključi u prodaju kada proceni da je to neophodno
Share.

Leave A Reply