- upravlja i motiviše tim u cilju obezbeđivanja efikasnosti i povećanja prodaje
- upravlja nivoom zaliha i donosi ključne odluke o njihovoj kontroli
- analizira finansije i predviđa budući obim prodaje u cilju povećavanja profita
- analizira trendove sa ciljem lakšeg planiranja
- koristi informacione tehnologije za skeniranje i praćenje prodajnih rezultata, za analizu podataka i efikasnije planiranje
- obavlja poslove iz oblasti ljudskih resursa, vrši procene učinka zaposlenih i organizuje i sprovodi dodatne obuke za zaposlene
- vrši kontrolu kvaliteta usluga, korisničkog servisa i ispunjenja propisanih standarda
- odgovara na žalbe i komentare kupaca
- promoviše kompaniju stupajući u kontakt sa lokalnim institucijama, školama i medijima
- organizuje promocije, manifestacije i događaje
- predsedava sastancima na kojima upoznaje kolektiv i osoblje sa novim tendecijama i ciljevima u poslovanju
- održava redovan kontakt sa kupcima i osobljem i u hodu rešava eventualne probleme
- izlazi u susret inicijativama kupaca i prati lokalnu konkurenciju
- inicira promene u cilju unapređenja poslovanja, reguliše radno vreme maloprodajnih objekata kako bi prodavnica bila konkurentna na lokalnom tržištu
- da se uključi u prodaju kada proceni da je to neophodno
Karijera: Menadžer maloprodaje (retail manager)
0 Podelite: