Šareni AVA svet se širi – Stiže još 18 novih radnji

0

Ava shopping park za manje od dve godine posetilo više od 2 miliona ljudi, a svoj dom će do kraja leta pronaći preko 55 domaćih i nacionalnih brendova.

AVA Shopping park je od 16. maja postao bogatiji za nove članove. Već uigranoj ekipi pridružili su se nacionalni i internacionalni brendovi pažljivo odabrani – za sve ukuse i sve generacije – PEPCO, Terranova, Kigili, Watch, Kafeterija, Fly London, Zaspavanje, Eglo, Dr. Max, Premium Pet, Extreme Intimo, Lilly, Barbolini, Bonatti.

Svečano otvaranje AVA shopping Parka

Svečano otvaranje AVA shopping Parka

Novi deo AVA shopping parka svečano su otvorili IKEA CEO & CSO Ekaterina Egorova, njena ekselencija Anika Ben David, ambasadorka Kraljevine Švedske u Srbiji i Aleksandar Rajčević, IKEA AVA menadžer za biznis integraciju.

“Dve godine nakon otvaranja prve faze AVA Shopping Parka, srećna sam što vidim završetak ovog projekta. Sa ukupnim ulaganjem od 62 miliona evra, nastavili smo širenje područja Bubanj potoka, uz podršku lokalnog ekonomskog razvoja. Ovo je nova prekretnica koju IKEA dostiže u Srbiji. Sa ukupno 131 milion evra od kada je IKEA ušla na tržište Srbije, to jača našu posvećenost da ostanemo u Srbiji i da nastavimo da ulažemo na ovo tržište“, rekla je Ekaterina Egorova, regionalni direktor IKEA Jugoistočna Evropa.

Dečije zanimacije na svečanom otvranju novog dela AVA shopping Parka

Dečije zanimacije na svečanom otvranju novog dela AVA shopping Parka

Prema rečima Aleksandra Rajčevića, AVA priča započela je pre više od dve godine, sa dolaskom IKEA u Srbiju. „Za vrlo kratak period prošli smo ozbiljan put da razvijemo AVA shopping park i pozicioniramo ga na tržištu, pored jake konkurencije. I sa ponosom danas mogu reći da smo za manje od dve godine koliko AVA postoji, uspeli, svi zajedno, da postanemo prepoznati kao porodičan shopping park, sa odličnim cenama i sjajnom ponudom. Preko 2 miliona posetilaca nas je obišlo u prethodnom periodu i to ne samo iz Beograda, već i iz drugih gradova širom Srbije, ostvarivši našim zakupcima preko 60 miliona evra prometa. Sada nam se pridružuje 18 novih brendova, tako da ćemo time, sa velikom i jedinstvenom skakaonicom-igraonicom, do kraja leta u potpunosti zaokružiti ponudu AVA shopping parka“, istakao je Aleksandar Rajčević.

Nakon zvaničnog otvaranja novog dela AVA shopping parka, svečano je otvorena i jedinstvena bašta,
koja predstavlja posebnu celinu u okviru parka. Ova bašta postaće uskoro stanište i mesto za
snabdevanje hranom za mnoge različite vrste životinja i insekata. Na ovaj način AVA shopping park je,
zajedno sa IKEA, još jednom pokazala da poštuje principe društveno odgovornog poslovanja, da su joj
prioriteti podizanje svesti o biodiverzitetu, posebno lokalnom, i njegovo promovisanje.

Podelite:

Ostavite odgovor