Zbog velike potražnje kupaca i zakupaca, ritejl park u Vrbasu se širi.
Radovi uveliko napreduju i sa novih 4000 metara kvadratnih koji će biti izgrađeni u drugoj fazi, ukupna prodajna površina će dostići blizu 10 000 metara kvadratnih. Zvanično otvaranje planira se u poslednjem kvartalu 2024. kada će građani moći da uživaju u brojnim dodatnim sadržajima iako investitor najavljuje završetak radova i pre roka.
Novoizgrađeni kapaciteti će, kao i postojeći, biti 100 odsto pod zakupom. Već su potpisani ugovori sa četiri nova zakupca – Lilly drogerie, Sport Vision, kafeterija „Chili“ i menjačnica “ Perper“ će dodatno obogatiti ponudu retail parka dok su sa ostalim zakupcima koji će svoje radnje po prvi put otvoriti u Vrbasu, komercijalni uslovi dogovoreni te se očekuje finalizacija u narednim danima.
Očekuje se da će druga faza izgradnje biti završena i otvorena krajem novembra 2024. godine, uz proslavu u vidu besplatnog koncerta i drugih propratnih sadržaja za građane Vrbasa i okoline.
Proširenjem prodajnog prostora, Vrbas retail park jača svoju poziciju najvećeg objekta ove vrste od Novog Sada do Sombora, kao i jedne od omiljenih destinacija za celu porodicu.
Pored izgradnje prodajnog prostora gradi se i veliko igralište za decu kao i gradski trg na kome će se održavati koncerti poznatih izvođača, sajmovi i pozorišne predstave kao i kreativne radionice za decu po čemu je retail park i poznat.
Vrbas, obzirom na svoju geografsku poziciju je grad kome gravitiraju i okolna mesta kao što su Kula, Crvenka, Srbobran, Kucura, Savino Selo, Mali Iđoš, Bačko Dobro Polje, Bačka Topola, Bečej ima primarnu zonu pokrivenosti od preko 100 000 ljudi dok je sekundarna dupla veća tj obuhvata 200 000 ljudi. Ovaj grad je razvijen posebno kada se govori o industriji, i u njemu fabrike imaju Sunoko, Medela, Vital, Carnex, Vitamix, Mirotin, šećerana Bačka itd.
Ovom investicijom Vrbas se jasno pozicionira kao glavni grad i centar Južnobačkog regiona, a Vrbas retail park kao centar kupovine, zabave i kulturnih dešavanja i jedini retail park ovog tipa u ovom delu Bačke.
Prednost Vrbasa je njegova pozicija tj činjenica da se nalazi tik uz autoput E 75 ,da je železničko čvoriste i stanica brzog voza koji će povezati Beograd i Budimpeštu kao i regionalno saobraćajno čvorište jer povezuje Sombor i Kikindu sa novom brzom saobraćajnicom dok je velika prednost retail parka što se nalazi u centru grada Vrbasa u rezidencijalnoj zoni , na glavnoj raskrsnici, tik uz gradsku pijacu, medicinsku školu i OMV benzinsku stanicu a opet na glavnoj magistrali tj Njegoševoj ulici br. 2. Lako je dostupan posetiocima koji dolaze peške, biciklistima, kao i građanima koji dolaze gradskim prevozom i kolima.
Odmah nakon završetka druge faze krenuće i treća faza izgradnje što zbog velikog interesovanja zakupaca što zbog velike potražnje kupaca tj posetioca retail parka.