Sedmo izdanje Retail Magazina dolazi sa blagim zakašnjenjem uzrokovanim teškom situacijom na malom tržištu Srbije gde je jako teško probiti se pored jake konkurencije, no i pored toga verujemo da smo održali postavljeni nivo kvaliteta i da donosimo zanimljive sadržaje.
I u ovom broju, bavili smo se „forenzikom“ u svetu prodaje i potrošnje. Pisali smo o ekologizaciji proizvoda, o konceptu „atmosfere“ u maloprodaji, o revoluciji u Retail industriji, o supertrendovima i novonastajućim tržištima, o upravljanju maloprodajom, o balzamima za usne, kao i o tržištu second – hand garderobe.
U brojnim istraživanjima, agencija GfK veran nam je prijatelj. Naš je poslovni običaj da na sav glas hvalimo kvalitetne i posvećene partnere i klijente. Od tog internog „pravila” ne odstupamo.
Vaš, Retail Magazin tim
Sadržaj novembarskog izdanja:
- Vesti – najznačajnije vesti iz trgovinskog sektora za protekli period
- Revolucija u retail industriji
- Ekologizacija proizvoda
- Intervju – Zoran Obradović – predsednik „Udruženja naftnih kompanija Srbije“
- Koncept „atmosfere“ u maloprodaji
- Supertrendovi i novonastajuća tržišta
- Turisti, žene i deca su zahvalni kupci
- Stikovi za usne
- Upravljanje maloprodajom
- Tržište second-hand garderobe
- Noviteti na tržištu
- Najave Retail događaja
- Zakon o akcizama