Od četvrtka 17. avgusta, Lidl Srbija uvodi niže cene na duže staze u svoj pažljivo odabran asortiman proizvoda. To znači da će redovne cene određenih proizvoda dugotrajno imati niži iznos, jer pored toga što uvek nudi asortiman namirnica sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, Lidl i dodatno ulaže kako bi svojim potrošačima obezbedio još povoljniju kupovinu.
Među odabranim proizvodima, u prvoj nedelji od 17. avgusta sa nižom cenom će se naći jogurti. Redovna cena Pilos jogurta od sada biće 23,99 dinara za 180g, 109,99 din za 1l sa 0,5% mlečne masti, dok ćemo za 1l sa 1,5% mlečne masti plaćati 114,99 dinara. Litar šumadijskog jogurta iz kategorije S ljubavlju, domaće, od 2,8% m.m. koštaće 129,99 din, dok će jednaka mera za 4% m.m. stajati 144,99 dinara.
Lidl konstantno pruža podršku kućnom budžetu svojih potrošača, pa će se već naredne sedmice na spisku proizvoda sa nižim redovnim cenama na duže staze naći i novi proizvodi – paste. U nedeljama koje slede, niže cene će doneti i Fin Carré čokolade i proizvodi iz Lidlove sveže pekare. Time ovaj savremeni diskontni lanac garantuje još povoljniju kupovinu.
Pratite letak i pronađite uvek aktuelnu Lidl ponudu na sajtu: www.lidl.rs.
O Lidlu
Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 67 prodavnica u 38 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.