Mali zanat velika strast – Tradicionalne gastronomske majstorije malih proizvođača na Lidl policama

0

Posebno kreiran asortiman „Mali zanat velika strast“, druge godine zaredom donosi gastronomske majstorije porodičnih gazdinstava koji će se naći u kratkotrajnoj Lidl ponudi, od 23. decembra. Ukupno 27 proizvoda dočaraće tradiciju i ukuse Vojvodine, centralne, zapadne, istočne i južne Srbije.

„Ovog puta, nudimo proizvode koji su se najbolje pokazali prošle godine, i jedan novi. Ponovna saradnja sa proizvođačima prilika je da još jednom pomognemo domaćoj privredi i istražimo kulinarske veštine Srbije“, izjavila je rukovodilac Korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

Kroz saradnju sa jedinim savremenim diskontom u našoj zemlji, mali proizvođači koji imaju do 10 zaposlenih i minimalno HCCP standard dobili su priliku da svoje proizvode ponude širem tržištu, te da se značajno veći broj potrošača upozna sa njihovim proizvodima.

Lidl-velika strastLidl – mali zanat velika strast

Gazdinstvo Spelta Jevtić, jedan je od proizvođača, čije se domaća testenina našla pod ponudom „Mali zanat velika strast“. Ova posebna vrsta pšenice, spelta, je kako kaže vlasnica Ratka Jevtić, u njihovoj porodici prešla put od proizvodnje za sopstvene potrebe, preko svojih prvih potrošača koji su prepoznali vrednosti jedne od najzdravijih žitarica, pa sve do Lidla.

„Saradnja sa Lidlom značajno je doprinela našem poslovanju, jer nam je omogućila da obezbedimo resurse za kupovinu novih mašina i unapređenje procesa proizvodnje kora. I ono što je posebno važno, počele su da stižu pohvale potrošača sa drugog kraja naše zemlje koji ranije nisu imali priliku da čuju za nas“, izjavila je Ratka Jevtić.

Lidl-Duško i Ratka Jevtić

Duško i Ratka Jevtić

Svrljiški sir, peglane kobasice, čokoladirano voće, ratluk, domaće pite, ali i jedan novitet – smrznute sirove torte idealne za dane posta stižu pravo iz ruku posvećenih i strastvenih zanatlija u Lidl, gde će u prodaji biti od 23. decembra do isteka zaliha.

O Lidlu:

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 prodavnice u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” za 2021. godinu.

Podelite:

Ostavite odgovor