Heineken® organizuje nagradni konkurs „Live your music“, koji je će trajati do 03. jula 2016. godine. Prikazujući kakav je njihov doživljavaj muzike i na koji način ona utiče na njih, učesnici konkursa treba da objave video snimke i/ili fotografije na svojim Instagram profilima, koji treba da budu otvoreni za javnost, uz obavezan hashtag #liveyourmusicatexit.
„Ponosni smo na to što je ove godine Heineken® zvanično pivo EXIT festivala i što smo u mogućnosti da nagradimo učesnike konkursa „Live your music“. Unapred se radujemo radovima autora koji će na originalan, kreativan, ali i duhovit način prikazati kako žive svoju muziku“, izjavila je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžerka i dodala: „Pozivamo sve ljubitelje muzike i dobrog provoda da učestvuju u konkursu, a mi ćemo se potruditi da im pružimo nezaboravno iskustvo i doživljaj EXIT festivala.“
Nagradni konkurs je organizovan u tri faze i na kraju svake nedelje Heineken® nagrađuje po pet autora najboljih video snimaka i/ili fotografija. Pristigle radove ocenjivaće tročlani žiri koji će na kraju konkursa nagraditi ukupno 15 najoriginalnijih autora i obradovati ih specijalnim nagradama – po dva kompleta karata za sva četiri dana EXIT festivala, kao i boravakom u Heineken® vili, gde ih očekuju uzbudljivi festivalski dani uz odlične DJ-eve.