Konkurencija, alfa i omega u zaštiti prava kupaca
S obzirom da ste za 12 godina koliko „Gomex“ postoji kao trgovinski maloprodajni lanac nesumnjivo pronašli svoje mesto na vojvođanskom tržištu i osvojili ga, da li postoje planovi za širenje „Gomexa“ i van teritorije Vojvodine?
U trgovini je poznato pravilo da preduzeće ne može da „lebdi“ . Ili raste ili stagnira. Tu u stvari nema dileme, ako želimo da živimo, moramo da širimo našu trgovačku mrežu. Dakle, idemo dalje…
Da li preuzimanje trgovačkih objekata i dalje ostaje princip širenja u Vojvodini i da li će biti promena kada su u pitanju maloprodajni formati?
Preuzimanje već postojećih trgovačkih objekata je najefikasniji i najjeftiniji način širenja prodajne mreže. U tom smislu, nastavićemo sa dosadašnjom praksom, a i što se tiče samih formata mislimo da treba da se držimo posla koji najbolje umemo da radimo, a to su formati od corner shopa do supermarketa. 2007. godine izvršena je manjinska dokapitalizacija od strane fonda SEAF. Koliko je ona generalno uticala na poslovanje „Gomexa“?
Činjenica da je jedan ozbiljan fond izvršio manjinsku dokapitalizaciju jedne srpske firme i time pokazao da ima poverenja u rukovodstvo preduzeća, snažno je uticala na naš rejting kod dobavljača i banaka. S druge strane i radnici su povećali svoju odgovornost u poslovanju i tako smo dobili jednu lepu sinergiju.
Ostatak intervju-a možete pročitati u prvom broju Retail Magazin-a na strani 13.