A1 Program partnerstva za startape 2024.

0

Kako digitalna rešenja startapa mogu da pomognu maloprodajnom sektoru u Srbiji?

Pozivaju se startap i tehnološke kompanije da se prijave za drugu sezonu Partnerskog programa A1 Srbija koji traži inovativne partnere sa digitalnim B2B ili B2B2C rešenjima za maloprodajnu industriju. Poziv je namenjen startapima u fazi skaliranja i tehnološkim kompanijama koji imaju razvijeno digitalno B2B ili B2B2C rešenje za primenu u retail industriji i prve korisnike. Ova regionalna inicijativa ima za cilj unapređenje digitalnog iskustva za korisnike, sa fokusom na prilagodljive B2B ili B2B2C proizvode koji odgovaraju potrebama srpskog tržišta.

Nadovezujući se na uspeh prethodnog poziva, Program partnerstva za 2024. učesnicima pruža priliku da brže skaliraju svoje proizvode koristeći mrežu korisnika A1, mentorstvo stručnjaka i prodajnu podršku ove kompanije i dobiju pristup poslovnim partnerima i drugim tržištima A1 Grupe širom regiona.

„Koncentrisanjem na maloprodaju cilj nam je da obezbedimo rešenja koja poboljšavaju korisničko iskustvo, optimizuju lance snabdevanja i uvode procese donošenja odluka zasnovane na podacima koji će pokrenuti celu industriju napred. Kroz naš program partnerstva negujemo okruženje za saradnju u kojem inovativne ideje mogu dalje da se razvijaju, omogućavajući i startapima i maloprodajnim preduzećima da napreduju na konkurentnom tržištu.“ – rekao je Đorđe Vuksanović, direktor za transformaciju A1 Srbija.

A1 Program partnerstva za startape 2024.

A1 Program partnerstva za startape 2024.

Nakon uspešne prve sezone, startap B2Bee je odabaran zbog naprednog SaaS rešenja koje efikasno rešava problem automatizacije i organizacije posla u veleprodaji. Luka Radovanović, COO B2Bee je izrazio zadovoljstvo učešćem u programu A1 za startup kompanije i proces ocenio izuzetno dobro organizovanim i strukturiranim, ističući vidljivost i značajnu podršku tokom čitavog trajanja. „Iskoristili smo priliku da predstavimo naša rešenja zainteresovanim klijentima, a zahvaljujući A1 prodajnom timu, sastanci su bili vrlo produktivni. Sve u svemu, izvanredno iskustvo i radujemo se daljoj saradnji“, izjavio je Radovanović.

I ovogodišnji program ima podršku Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i ICT Hub-a, iz kog poručuju da su za start up zajednicu značajni uvidi o kretanju TelCo industrije i načinu na koji A1 razmišlja o celom tržištu.

„Imajući u vidu povezivanje A1 sa eksternim partnerima, važno je razumevanje kako se te saradnje mogu brže dešavati. To svakako podrazumeva dobar plan, uključivanje svih stejkholdera iz velikih sistema, pravovremeno prepoznavanje rizika, i uspostavljanje novih procedura. „Konačno, da bi inovacija zaživela, odeljenje za inovacije ne sme biti usamljeno ostrvo, već integralni deo poslovne strategije. Ono treba da bude u bliskoj saradnji sa svim segmentima kompanije i da donosi merljive rezultate za celu organizaciju. To A1 radi jako dobro.“ – poručuje Kosta Andrić, izvršni direktor ICT Hub-a.

Share.

Leave A Reply