Pre tačno 100 godina, današnjim Zemunom se šetao francuski pukovnik Daniel Pesmažu koji je tada mislio da je samo u prolazu, a nije ni sanjao da će se zaljubiti i tu ostati do kraja života. Kada je već rešio da ostane , uporedo je rešio i da pokrene sopstvenu proizvodnju čokolade. Tako je 1922-e godine nastala Roda koja je preteča današnjeg Menaža ali i Najlepših želja.
Priča o Najlepšim željama se dakle od starta vezuje za ljubav, tu ljubav su Najlepše želje prenosile na svoje potrošače, koji su ubrzo postali lojalni konzumenti, a onda su oni ljubav prema čokoladi i brendu prenosili na svoju decu i unuke. Vreme je prolazilo i donosilo nove trendove sa sobom, pa su i Najlepše želje morale da idu u korak sa vremenom. Portfolio različitih ukusa i kombinacija ukusa, kreiran je sa ciljem da zadovolji i najprobirljivije potrošače.
U 2021. čokolada je dobila novo ruho i ušla u slavljeničku godinu kao prava zvezda. Zahvaljujući novoj tehnologiji u koju je kompanija Atlantic Štark prošle godine uložila 8,6 miliona evra, predstavljeno je moderno, redizajnirano pakovanje, koje čuva nepromenjen najlepši ukus, kreiran s ljubavlju, koji će i u ovoj godini oduševiti sve sladokusce.
Jedan ovakav jubilej zaslužuje i posebnu kampanju koja je puštena pod sloganom „Punim srcem za novih sto“. Pod rediteljskom palicom Miše Terzića, muzikom Vasila Hadžimanova i našom poznatom glumicom Anđelom Jovanović kao glavnim protagonistom, ispričana je jedna lepa priča u formi mjuzikla, puna emocija i lepih želja.
Naravno, cela priča o 100-godišnjici će biti podržana i kroz retail mrežu gde spremamo različita ekskluzivna rešenja za naše partnere, inovacije i još iznenađenja. Štark maloprodajni objekti će takođe u svojoj ponudi imati određenu ekskluzivu i posebne Gift pakete koji će podržati jubilarnu godinu čokolade.
Najvažnija poruka koju Najlepše želje žele da prenesu je, da šta god da radite punim srcem, nećete pogrešiti, a one su tu da zajedno sa vama zakorače u novih 100.