Marketing mreža, najznačajniji marketinški portal u Srbiji, organizator festivala Kaktus i Izazov, organizovao je ove godine i Mark Awards, konkurs za nagrađivanje najuticajnijih marketing i komunikacijskih stručnjaka iz kompanija u Srbiji. Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, Mark Awards nagrade dodeljene su pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, odnosno pojedincima koji su ostavili trag na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji u prethodnom periodu.
Na konkurs je pristiglo ukupno 49 vaših nominacija, a stručni žiri za dodelu Mark Awards priznanja doneo je odluku da nagradi ukupno 11 kolega i koleginica koji su u 2020. ostavili trag na tržištu Srbije.
Među najgrađenima je i Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S koja je osvojila priznanje CHIEF MARKETING OFFICER OF THE YEAR 2021.
Prilikom preuzimanja nagrade Nataša je rekla: „Komunikaciju vidim kao pevanje. Dok smo sami, sebi super zvučimo. Istina dolazi na videlo tek kad nas neko drugi čuje. Iako se ovom nagradom odaje priznanje pojedincu, moram da napomenem da uspeh gotovo nikad ne čini jedan čovek, to je ceo tim ljudi na koji sam ponosna i čiji sam deo. Mnogo toga smo uradili zajedničim snagama, posebno u vreme pandemije, kada smo mnoge stvari uradili na inovativniji i drugačiji način. Zaista sam srećna što je i žiri to prepoznao. Mercator-S ima preko 8.300 zaposlenih i svi su, u skladu sa svojim pozicijama, uključeni u proces komunikacije koja se pažljivo planira i realizuje“.
Maja Marković, rukovodilac službe za medije u kompaniji Mercator-S i DIGITAL MARKETING MANAGER OF THE YEAR 2021, na dodeli nagrada je pomenula da joj ovo priznanje mnogo znači i da je to možda i najbolja potvrda da dobar tim može sve.
„U našoj kompaniji digitalna transformacija je jedan od stubova razvoja. To se vidi i kroz projekte koje smo realizovali i kroz naš pristup inovacijama, posebno u doba pandemije. Zato ovu nagradu doživljavam kao priznanje svima nama za sve što smo uradili u domenu razvoja digitalnog tržišta, inovativnih načina komunikacije, na polju digitalnih modela plaćanja, unapređenja kanala internet prodaje, ali i svih drugih projekata po kojima nas prepoznaju godinama unazad“, rekla je Maja Marković, rukovodilac službe za medije u kompaniji Mercator-S.
Mark Award priznanja za razvoj marketinške i komunikacijske struke u Srbiji dobili su Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, u kompaniji PepsiCo, dobitnica priznanja u kategoriji Chief Marketing of the Year – Multi Country, Ivan Žagar, Senior Brand Manager Jaffa Crvenka, proglašen je dobitnikom u kategoriji Brand Manager of the Year, Željka Ćirić Jakovljević, Direktor odeljenja za PR i odnose sa medijima u Banca Intesa, istakla se u kategoriji PR/Corporate Communications Manager of the Year, a Tina Miličić, Senior specijalista za employer brending i kulturu u Atlantic Grupi, dobitnica je u kategoriji Employer Branding/Internal Communications Manager of the Year.
CSR Manager of the Year je Tijana Koprivica, Direktor za održivo poslovanje u kompaniji Delta Holding, dok je Anja Đurić, Marketing Manager u kompaniji Donesi, osvojila je nagradu u kategoriji Rising Star of the Year, za marketing profesionalce do 30 godina. Miodrag Marinković, Marketing Manager u kompaniji Frikom, osvojio je titulu Brand Innovator of the Year, dok je Nataša Šarčević, Direktor marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica u kategoriji Super Hero of the Year, za marketare koji su, uprkos COVID-19 krizi, bili hrabri i u 2020. godini prilagodili svoje kampanje i aktivnosti i nastavili sa komunikacijom ka potrošačima.
Na predlog članova žirija, Nataši Đurđević, Category Director u kompaniji The Coca-Cola Company Central Eastern Europe, dodeljeno je Specijalno priznanje za lični doprinos razvoju struke u Srbiji.