Može li se osvešćenom ishranom pomoći planeti? Lidl kaže DA

0

Zbog načina ishrane koji je svakodnevnica ljudi širom sveta, troši se čak 55% biokapaciteta Zemlje.

Svesna uticaja na stvaranje prehrambenih navika potrošača, kompanija Lidl Srbija je pokrenula kampanju „Hrana za bolje sutra“, verujući u to da svaki pojedinac može doprineti pozitivnoj promeni, kroz sopstvene izbore. Cilj kampanje je promocija osvešćene ishrane koja je u skladu sa principima „planetarno zdrave dijete„, koja istovremeno čuva zdravlje ljudi i planete.

Lidl je za početak ovogodišnje kampanje organizovao edukacije i radionice za predstavnike medija kako bi važne poruke osvešćene ishrane došle do što šire javnosti i time dodatno unapredile svest o mogućnostima pripreme jednostavnih, ukusnih obroka, koji razbijaju predrasude da je zdraviji izbor namirnica cenovno skuplji ili zahteva veću pripremu. Sa druge strane kompanija na ovaj način indirektno podržava edukaciju potrošača o izborima proizvoda koji imaju „održivo poreklo“ i čuvaju resurse planete.

Naš cilj u Lidlu je da potrošačima ponudimo povoljne i raznovrsne „osvešćene“ proizvode, ali i da unapredimo svest javnosti o važnosti svakodnevnih odluka u ishrani. Verujemo da su pozitivne promene moguće bez odricanja od onoga što volimo i da je opšte zdravlje i planetu moguće sačuvati uz zdravije i održivije alternative pri izboru namirnica“, izjavila je Marija Kojčić ispred Corporate Affairs sektora kompanije Lidl Srbija.

Lidl kampanja "hrana za bolje sutra"

Lidl kampanja „hrana za bolje sutra“

Učesnici su imali priliku da saznaju više o zdravijim i održivijim izborima svakodnevnih namirnica, transparentnoj komunikaciji pri obeležavanju proizvoda, kao i o receptima i praktičnim savetima koji čuvaju zdravlje ljudi i planete. Osim toga, kroz aktivacije i razgovor, saznali su i odgovore na neka od često postavljanih pitanja – zašto je zdravije jesti integralni pirnač od belog, kako prepoznati da li je kakao u čokoladi uzgajan održivo, ali i kako osmisliti obrok koji nudi ravnotežu, raznovrsnost i održivost u svakom zalogaju.

Kompanija Lidl kontinuirano unapređuje svoj asortiman i donosi značajne promene na policama svojih prodavnica kroz inicijative poput smanjenja udela soli, šećera i veštačkih zaslađivača u brojnim proizvodima, zatim uvođenjem većeg broja proizvoda na bazi biljnih izvora proteina, kao i namirnica od celog zrna žitarica. Osim toga, kompanija nastoji da eliminiše aditive, konzervanse i veštačke boje, ujedno povećavajući udeo zdravijih biljnih ulja bogatih omega-3 kiselinama u proizvodima.

Dodatno, nastojeći da potrošačima osigura uvid u nutritivnu vrednost i održivost namirnica i time im olakša donošenje osvešćenijih odluka, Lidl se zalaže i za transparentno i jasno označavanje proizvoda putem Nutri-Score oznaka, i sertifikata poput Fairtrade, MSC ili Rainforest Alliance, koji garantuju odgovornu proizvodnju i fer praksu duž čitavog lanca snabdevanja.

Lidl promocija o osvešćenoj ishrani

Lidl promocija o osvešćenoj ishrani

Lidl o osvešćenoj ishrani – Hrana za bolje sutra

Kao jedan od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi, Lidl Srbija prepoznaje svoj uticaj u pogledu načina ishrane kod ljudi i odgovorno se ponaša po pitanju zdravlja potrošača i planete. Zato se u okviru svoje strategije Lidl obavezao da će posvećeno raditi na tome da uz transparentnu komunikaciju pruži što širi asortiman ponude zdravijih i održivijih proizvoda.

To znači više zdravijih proizvoda na biljnoj bazi, integralnih i onih sa manje šećera i soli, kao i veća ponuda održivih proizvoda, onih koji su manje štetni po planetu, poput namirnica na bazi biljnih proteina, veganskih proizvoda, kao i organski uzgojenog voća i povrća. Na ovaj način će Lidl svojim potrošačima olakšati donošenje odgovornih odluka prilikom kupovine i time pozitivno uticati na svoj i život drugih ljudi, kao i zaštitu planete.

O Lidlu:

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.350 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta i oko 375.000 zaposlenih u 31 zemlji sveta. Svojim svakodnevnim aktivnostima preuzima odgovornost za ljude, društvo i planetu. Za Lidl, održivost znači svaki dan iznova ispunjavati svoje obećanje o kvalitetu. Učinak, poštovanje, poverenje, čvrsto na zemlji i pripadnost Lidlove su korporativne vrednosti koje su srce korporativne kulture, oblikuju svakodnevno poslovanje i čine osnovu za uspeh. Lidl je u 2023. fiskalnoj godini ostvario prodaju od 125,5 milijardi evra, a Švarc Grupa je zabeležila 167,2 milijarde evra.

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 77 prodavnica u 44 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ petu godinu zaredom i „Top Employer Europe” osmu godinu zaredom. Dodatno, u nezavisnim istraživanjima, potrošači u Srbiji su Lidl odabrali kao „Izabranu prodavnicu godine“, pečat koji dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“, dok je na osnovu reprezentativnog uzorka Lidl u sklopu kampanje „Najbolje u Srbiji“ proglašen za „Miljenika potrošača“.

Podelite:

Ostavite odgovor